loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جعبه سیاه: نگاهی نو به یادداشت های امیر اسدالله علم

4 (3)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید محمدحسین راجی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88620 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات علم به دلیل برخورداری از انبوه اطلاعات و سرنخ هایی که در آن وجود دارد، از جمله منابعی به شمار می آید که ارزش مطالعه بالایی دارد، به شرط آنکه از ظاهر عبارات و واژه ها عبور کرده و به عمق حقایق نهفته در آن دست یافت و همچنین پژوهندگان تاریخ می توانند با مطالعه آن، پرده نازک ادعاها و خودستایی های محمدرضا را کنار بزنند و پشت صحنه واقعی و عینی آن دوران را به نظاره بنشینند.
کتاب جعبه سیاه، با اتکاء بر مستندات تاریخی در «یادداشت های امیر اسدالله علم»، به وضعیت دوران پهلوی و مقابله با تطهیر آن پرداخته و سعی کرده تا حدودی مخاطب را نسبت به تاثیر عمیق و ناخودآگاه مطالب تاریخی خلاف واقع، مصون نگه دارد.
در کتاب جعبه سیاه، به خاطرات علم به صورت موضوعی پرداخته و سعی شده به توضیحات طولانی و تحلیل نپردازد مگر آنجا که خاطره نیاز به توضیح کوتاهی داشته است؛ به همین جهت با نگاهی ریزبینانه از دل خاطرات سراسر تملق و تعریف اسدالله علم، خاطرات شاخص ساز انتخاب و بیان شده است.

کتاب جعبه سیاه: نگاهی نو به یادداشت های امیر اسدالله علم، نوشته سید محمدحسین راجی است و توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ریحانه مودی

ایده ی خیلی خوبی بود که فقط مطالب مهم رو از خاطرات عَلَم در آوردن؛ همچنین تحلیل ها و دقت نظر های جالبی رو میشه در این کتاب خوند. برای افزایش آگاهی از دوران پهلوی دوم خیلی پیشنهاد میشه.

30 اردیبهشت 1402

رضا

نام انتشارات درست است؟! من از نشر معارف خریدم

30 شهریور 1400

باسلام. ممنون از تذکرتان. اصلاح شد

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما