loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی الگوی پایه اسلامی - ایرانی پیشرفت - جلد اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88971 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از جمله ملزومات اساسی در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی و ضامن بقا، پویایی و تکامل جامعه و نظام اسلامی است. تدوین این الگو مبتنی بر مبانی معرفتی و زیرساخت‌های نظری است که بدون توجه به آن‌ها، جریان رو به پیشرفت جامعه و نظام اسلامی، اهداف و مسیر صحیح را باز نمی‌یابد.

تحقیق حاضر پس از نگاهی به مبانی غرب، در پی دستیابی به مبانی نظری اسلامی است تا بتواند علاوه بر تبیین رابطه دین و پیشرفت، مبانی، اهداف و اصول راهبردی تحقق یافتن پیشرفت اسلامی ایرانی را استخراج و تببین نماید. الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در چارچوب مبانی اسلامی، الگویی خدامدار، شریعت‌محور، خردبنیان، ارزش‌گرا، ناظر به ابعاد و ظرفیت‌های گوناگون انسان، شکوفاگر متوازن همه‌ی استعدادها و توانش‌های آدمی، ناظر به نیازهای فردی و اجتماعی، مادی و معنوی، حافظ عزت، مصلحت و کرامت انسان، کمال، تقرب الی‌الله و سعادت جاودان ­فرد و جامعه اسلامی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما