loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماموریت خدا: هفت روایت از احمدرضا سعیدی، شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان

جبهه بین الملل انقلاب اسلامی - افغانستان 3

ناشر راه یار

تحقیق و تنظیم کتاب محمدسرور رجایی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89079 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

محمد سرور رجایی، نویسنده افغانستانی کتاب «مأموریت خدا» در بخشی از مقدمه اثرش چنین نوشته است: «این کتاب نام این کتاب را نه منِ نگارنده، که خود شهید انتخاب کرده است. در وصیت‌ نامۀ خود نوشته است: «… مأموریتی که نامش را مأموریت خدا می‌ گذارم....»

این کتاب حاصل سال‌ ها پژوهش است. حاصل سال ‌های بسیار و پر از خاطره‌ های تلخ و شیرینی که شیرینی‌ هایش برایم بیشتر از تلخی‌ هایش بوده و هست.
از برکت این کتاب، وقتی به دنبال کودکی ‌های احمدرضا به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رفتم، با شهدای بسیاری آشنا شدم. از همان جا پابه‌پای خاطرات احمدرضا راه افتادم و از مرز گذشتم. به زادگاهم کابل رفتم. راهی دره‌ ها و کوه ‌ها شدم تا زائر مزارش باشم. این کتاب ما را به افغانستان می ‌برد. مجاهدانی را معرفی می ‌کند که با تفنگ‌ های قدیمی، هواپیما ها و تانک‌ های پیشرفتۀ اتحاد جماهیر شوروی را از کار انداختند.
روزهایی را به یادمان می ‌آورد که مجاهدین شیعه و سنی در کنار هم در برابر دشمنان مشترک مبارزه کردند. مهم‌ تر از همه، در این کتاب می ‌خوانیم که احمدرضا سعیدی چه ‌کسی بود، چگونه به افغانستان رفت، چگونه شهید شد و مزارش کجاست.

این کتاب هم تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی ایران است و هم تاریخ شفاهی جهاد مردم افغانستان؛ البته با محوریت شهادت جوانی هجده‌ساله به نام احمدرضا سعیدی، متولد تهران که چهل سال پیش، در بهسود افغانستان به شهادت رسید و زندۀ جاوید شد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما