loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قانون نویسی - گام به گام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89223 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قانون‌نویسی گام به گام یکی از کتاب‌های مفید در خصوص آموزش قانون‌نویسی است. نویسنده سالیان متمادی پیش‌نویس قوانین سنا را تهیه کرده است و آنچه در کتاب عرضه کرده، حاصل سال‌ها تجربه اوست. نویسنده کوشیده است راهنمایی در خصوص قانون‌نویسی فرای مرزها تدوین کند. وی در این کتاب راهنما، به پنج گام اساسی اشاره کرده که خود آنها را برای تهیه هر بخش از پیش‌نویس‌های قانونی برداشته است و باور دارد که شناخت این گام‌ها به نویسندگان پیش‌نویس قانون بهترین فرصت را خواهد داد تا از ساعت‌ها آزمون و خطا رها شوند. مطالعه این کتاب به همه قانون‌نویسان، دانشجویان رشته حقوق، نمایندگان مجلس، کارشناسان معاونت قوانین مجلس و مشاورین نمایندگان و کمیسیون‌ها، کارشناسان قانون‌نویسی و تنقیح و تدوین قوانین توصیه می‌شود. کتاب حاضر را می‌توان به عنوان یکی از منابع درسی در اصول و فنون قانون‌نویسی تدریس کرد.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی به عنوان منبع کمکی درس اختیاری «اصول و فنون قانونگذاری» به ارزش 1 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما