loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از او: چهار قصه شورانگیز

5 (1)

ناشر عهد مانا

نویسنده نرجس شکوریان فرد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89425 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «از او: چهار قصه‌ ی شورانگیز»؛ روایت‌ هایی جذاب، خواندنی و درس‌ آموز از زندگی چهار شهید می باشد.

قصه شال؛ روایت اول: روایت مادری است که نوجوانش را راهی جبهه می‌ کند. چیزی نمی‌ گذرد که او شهید می‌ شود و بعدها در یک رؤیای صادقه، پای مادرش را که شکسته بود، شفا می‌ دهد. مادر که از خواب بلند می‌ شود، شال سبزی را می‌ بیند که به پایش بسته شده و از درد پایش خبری نیست. شهید محمد معماریان.

ناخدا رحمت؛ روایت دوم: در کویت تاجر بزرگی شده و در زمان جنگ، تمام دغدغه‌ اش تأمین نیازمندی‌ های جبهه‌ ها و رزمندگان است. او وقتی می‌ فهمد دولت کویت قصد دستگیری‌ اش را دارد، تمام سرما‌یه‌ اش را رها می‌ کند و دست‌ خالی به ایران بازمی‌گردد. در همین حین، سه فرزندش نیز در جبهه حضور دارند که از آنها، محمدجواد شکوریان‌فرد به شهادت می‌ رسد و باعث سرافرازی پدر می‌ شود.

هنوز سالم است؛ روایت سوم: روایت شهیدی است که شانزده سال پس از شهادت با پیکری سالم به آغوش مادرش برگشت؛ شهید محمدرضا شفیعی را از زبان مادرش بخوانید … .

روایت چهارم: اگر دوست دارید نمونه‌ی یک خانواده‌ی پویا و موفق را ببینید، «ماد شمشادها» را بخوانید. داستان این کتاب از زبان مادری است که قهرمانان بزرگی تربیت کرده است؛ مادر شهیدان موحدی که یکی از فرزندانش در روزهای انقلاب تقدیم کرد، دیگری را در زمان جنگ و…
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما