loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همیشه مربی: ناگفته هایی از سیره تربیتی و فرهنگی مربی شهید محمد عبدی

5 (3)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده حسن مجیدیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89433 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجموعه‌ گفتارهای مرتبط و به هم پیوسته‌ از فعالیت‌ های فرهنگی و سیره‌ی تربیتی شهید محمد عبدی که حاصل گفت‌وگو با خانواده، دوستان و شاگردان شهید است. شهید محمد عبدی در دهه 70 در شرق تهران و منطقه‌ تهرانپارس از جمله بسیجیان فعال و مربیان با همتی بود که در سنگر مسجد و مدرسه در ارتباط فعال و سازنده با جوانان و نوجوانان، نقشی ویژه و ماندگاری داشت. او و هم‌ نسلان و هم‌ قطارانش بعد از رحلت امام خمینی (ره) و با آغاز دهه‌ 70 و خوابیدن شور و حال جنگ به اقتضای ضرورت آن دهه و آن سال‌ ها، در سنگر فرهنگ مشغول مجاهدت و فعالیت شدند. او با آتش درون، پیوسته در مخاطره‌ی سوختن و در سودای رفتن بود و عاقبت با شهادت آسمانی شد.

همیشه مربی در سه فصل با عناوین «خدا کند همیشه جا برای دویدن باشد»، «خداوند مرا آفریده است برای معلمی و مربی‌گری» و «من مثل حضرت زهرا (س) شهید می‌ شوم» تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما