loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تربیت انسانی، تمدن اسلامی: منظومه بیانات تربیتی برای مجموعه های فرهنگی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

گردآورنده کتاب وحید حسنی هنزایی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89451 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهش پیش رو سند سوم از مجموعه پژوهش‌هایی است که دنبال تدوین یک نظام‌نامه جامع تربیتی بودند. پس از تدوین یک سند چشم‌انداز تربیتی و همچنین برنامه‌ریزی راهبردی برای مجموعه تربیتی مورد مطالعه، که بسیاری از سوالات فوق را می‌توانست پاسخ دهد، یک سوال بدون پاسخ ماند و آن هم حجیت برنامه‌های یاد شده بود.آیا برنامه‌های طراحی شده به روش‌های علمی آنقدر حجت شرعی و عقلی داشتند که بتوانند صرف هزاران نفر-ساعت فرصت طلایی مربیان، متربیان، کادر مجموعه تربیتی و همچنین هزینه‌های خیریه و مردمی اداره مجموعه‌های تربیتی را توجیه کنند؟ این سوال کلیدی تیم طراحی را به سمتی سوق داد که منطبق بر سلسله ولایت خدا، رسول و اولی الامر به بازخوانی منظومه فکری ولی امر مسلمین و ولی فقیه حاضر در حوزه‌های تربیتی بپردازد.

این کتاب اهداف تربیتی و ارزش‌های محوری و راهبردی کلان تربیت در کلام رهبر انقلاب اسلامی را استخراج کرده است که برای مسئولان فرهنگی و تربیتی بسیار راهگشا است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما