loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قطره؛ موج؛ دریا

ناشر آرما

نویسنده بهزاد دانشگر

تعداد صفحات : 168

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مختصر و مفید در جریانِ روایتِ انقلاب قرار بگیرید. کتاب قطره؛ موج؛ دریا، نوشته بهزاد دانشگر است و در انتشارات آرما منتشر شده است. در «قطره، موج، دریا» بزرگانِ انقلاب برای شما از روزهای منتهی به 22 بهمن سال 57 می گویند. تدوین گرِ کتاب، بریده های مرتبط خاطراتِ افراد مختلف را کنارِ هم چیده تا مخاطبش را در جریان سیرِ پیروزی انقلاب قرار دهد. روایت از فوتِ فرزندِ امام خمینی آغاز می شود و تا روزهای پیروزی ادامه پیدا می کند.

این اثر در واقع خلاصه ساندویچی و جمع و جوری از مجموعه 4 جلدیِ «به روایت اول شخص مفرد» است.کتاب «قطره؛ موج؛ دریا» مجموعه‌ای از تصاویر و نوشته‌های مربوط به انقلاب اسلامی ایران است. نوشته‌ها شامل اعلامیه‌ها و بیانات حضرت امام(ره)، نوشته‌های انقلابیون و اعترافات یا خاطرات بعضی از سردمداران رژیم طاغوت مانند ارتشبد قره‌باغی است. همچنین آیاتی از کلام‌الله مجید زینت‌بخش «قطره؛ موج؛ دریا»ست.

قطره؛ موج؛ دریا شریک شدن در خاطرات لحظه‌هایی است که ما از آن خاطره نداریم. قطره؛ موج؛ دریا؛ روایت قطره‌ها و به هم پیوستن و موج زدنشان است. موج از پس موج و دریا شدن. قطره‌؛ موج؛ دریا از زبان قطره‌هاست. نشان دادن قطره‌هاست و درباره قطره‌ها. آب دریا را اگر نتوان کشید... پس به قدر تشنگی باید چشید. قطره؛ موج؛ دریا چشیدن دریاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما