loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رساله‌ نماز و روزه (مطابق فتاوای مرجع عالی‌‌ قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای)

4.5 (4)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89532 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«رساله‌ نماز و روزه» مشتمل بر آخرین فتاوای مرجع عالی‌‌ قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای (مدّظلّه‌ العالی) در سه باب فقهی نماز، روزه و اعتکاف گردآوری شده است.

این رساله عملیه که شامل 1008 مسئله شرعی می‌ باشد، انعکاس دهنده‌ جدیدترین و آخرین فتاوای رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه‌ العالی) در سه باب مهمّ فقهی نماز، روزه و اعتکاف می باشد.

یکی از مهم‌ ترین ویژگی ها و تمایزات این اثر، شیوایی و ساده نویسی مسائل آن می باشد به گونه‌ ای که فهم مطالب آن برای عموم مخاطبین امکان پذیر گردیده است. همچنین برای تسهیل در فهم مسائل دشوار، برخی کلمات و عبارات فقهی نیز در پاورقی توضیح داده شده است.

در همین راستا در انتهای کتاب نیز فصل مستقلی جهت توضیح و تبیین برخی اصطلاحات فقهی آورده شده که خواننده را برای فهم بیشتر و راحت‌ تر مسائل شرعی کمک می‌ کند.

همچنین در بیان برخی مسائل شرعی مانند حدّ ترخّص و مسافت شرعی که برای توضیح آنها در بیشتر رساله‌ های عملیّه از اصطلاحات و مقادیر قدیمی همچون فرسخ استفاده می‌ شود، با تحقیقی بدیع و دقیق مقیاس متناظر آن اصطلاحات با متر و کیلومتر مشخّص شده است.

شایان ذکر است که معظّمٌ‌ له این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مُجزی اعلام نموده‌ اند که متن دستخط و مهر و امضای ایشان در پشت جلد کتاب منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما