loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پشت پرده و اسرار داعش: از عمامه اسامه بن لادن تا کلاه صدام حسین

ناشر شهید کاظمی

نویسنده نضال حماده

مترجم مصطفی شریفی‌ پور

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 213

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89612 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پشت پرده و اسرار یک سازمان تروریستی به‌ نام «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش)

ظهور ناگهانی و یک‌ باره یک سازمان تروریستی به نام «دولت‌ اسلامی عراق و شام» (داعش) در عراق و سوریه و تصرف مناطق وسیعی از سرزمین‌ های این دو کشور، به همراه سنگدلی و خشونت بی‌ مانند با سازمان‌ دهی و تشکیلات قوی و همچنین رهبری منسجم، امری بود که توجه همه‌ جهانیان را به خود جلب نمود. ارائه‌ شیوه‌ حکومت‌ داری بر مبنای خلافت‌ اسلامی و طرحی برای توسعه در همه سرزمین‌ های‌ اسلامی حتی اندلس و قلب اروپا همه جهان را وادار به‌ عکس‌ العمل درباره این مسئله نمود و کسانی که آگاهی و اطلاعی از زمینه‌ ها و جزئیات این گروه‌ تروریستی داشتند دست‌ به‌ قلم شده و برای روشنگری درباره‌ این پدیده‌ وحشتناک اقدام نمودند. یکی از افرادی که در این زمینه قلم‌ فرسایی نموده «نضال حمادة» است. وی شخصیتی لبنانی الاصل و ساکن در پاریس که با نوشتن چندین کتاب درباره حوادث اخیر در کشورهای عربی، شخصیتی مطلع در این زمینه به شمار می‌ رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما