loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیکرهای کرایه ای: مسئله تناسخ از دیروز تا امروز

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89632 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش با روش توصیفی – تحلیلی به نگارش درآمده تا موضوع تناسخ و تناسخ‌باوری را به روشنی و گستردگی تبیین کند. این مطالب زمینه را برای طرح دیدگاه اسلامی درباره تناسخ هموار می‌­سازد و خواننده محترم مجال می­‌یابد که دیدگاه‌­های مطرح شده را با چهارچوب اسلامی بسنجد.

پیکره این اثر تا اندازه زیادی از کتاب تناسخ؛ گذشته و امروز، نوشته دکتر علی موحدیان عطار، برگرفته شده و مطالبی دیگر را هم بدان افزوده ­شده است. مولفان امید دارند کتاب حاضر بتواند نظر مخاطب را به ابعادی جدید از تناسخ و تناسخ‌­باوری جلب کند که آثار ارزنده فارسی، همچون: تناسخ از دیدگاه عقل و وحی نوشته محمد تقی یوسفی، تناسخ؛ بودن یا نبودن تالیف مرتضی فتحی­‌فر، روح و چگونگی ارتباط با ارواح و تناسخ به قلم عباسعلی کامرانیان، تناسخ در فرق و مذاهب اسلامی به نگارش سعید مهدوی امین، رساله دکتری با عنوان: تناسخ در متون مقدس هندویی و متون کلامی شیعه از حسن قادری و…، به آنها نپرداخته‌­اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما