loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه پردازی و روش شناسی در اندیشه سیاسی اسلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89639 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آگاهی به پیش‌نیازهای معرفتی، پیش‌فرض‌ها، مبانی، مختصات و بایسته‌های نظریه‌پردازی و روش‌شناسی در اندیشه سیاسی اسلام، حیاتی‌ترین پیش‌نیاز برای علوم انسانی مبتنی بر عقلانیت وحیانی است.
چگونگی پردازش نظریه‌ها و شیوه استنباط روش‌ها و سازوکارهای کارآمد، روزآمد، پویا و پایای قادر به ارائه راهکارهای حل مسائل، مشکلات و بحران‌های جامعه فروملی، ملی و فراملی و توانا برای فراآوردن جامعه انسانی به برترین درجات کمال معنوی و درجات قرب به خدای سبحان و نیز بالاترین توسعه مادی و انسانی، آزادی بیشینه، عدالت فراگیر و ارزش‌های اخلاقی و نوع دوستی در تمام ساحت‌های زندگی سیاسی، کرامت حداکثری انسان‌ها، عزت و سربلندی همه ملت‌ها، امنیت پایا و پویا، وحدت و تعاون بینا دول و بین املل صرف‌نظر از آیین و قومیت آن‌ها حکم‌رانی خوب و شایسته برای تمام واحدهای سیاسی حاصل این پژوهش است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما