loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دولت های شیعی در تاریخ

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89660 10003022
230,000 207,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تاریخ دولت های شیعی از مباحث مهم تاریخ تشیع است. آشنایی با چگونگی تشکیل و عملکرد این دولت ها در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، جغرافیای انسانی آنها، نقش شان در گسترش معارف شیعی و شناخت علل و عوامل ضعف و سقوط آنها می تواند در فهم بهتر تاریخ تشیع مفید باشد. این حکومت ها در آغاز غالباً محلی و زمینه فعایتشان محدود بود؛ اما به تدریج و با گسترش تشیع در مناطق مختلف، در اواخر قرن سوم و اوایل قرن چهارم، شیعیان دولت های قدرتمندی تأسیس کردند که دامنه نفوذ آنان بیشتر سرزمین های اسلامی را در بر می گرفت. کتاب «دولت های شیعی در تاریخ»، به معرفی دولت های شیعی که در نقاط مختلف سرزمین های اسلامی مانند ایران، جزیره العرب، عراق، شام، آفریقا، اندلس و هند به قدرت رسیدند می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما