loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام حسینی

ناشر بهار دلها

نویسنده محمدحسین فلاح زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89706 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اجرای احکام الهی آرمان بزرگ پیامبران الهی و پیشوایان معصوم است و یادگیری احکام (باید ها و نبایدهای دینی) وظیفه ای الهی و راهکار سلامت ایمان و اخلاق و گامی به سوی رسیدن به مقام قرب الهی است.

خطوط اصلی و فرعی تمام فعالیت های فردی و اجتماعی در سایه ی قوانین و احکام الهی مشخص می شود. احکام دین در تمام بخش های عبادی و اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی راهنمای زندگی انسان است. انسان بدون تفقه و شناخت مسائل شرعی در شمار گمراهان و مغضوبان خداوند قرار می گیرد.

جامعه اسلامی ما در یادگیری عقاید و اخلاق و احکام مدیون و مرهون افکار و ایثار حضرت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است پس از قرآن کریم شور عاشورایی در طول تاریخ بزرگترین عامل پاسداری از اسلام و مسلمین بوده است در سایه روضه‌‌ های حسینی، عقاید اسلامی، اخلاق دینی و احکام شرعی به جامعه اسلامی منتقل شده و می‌ شود.

این کتاب نیز به گردآوری احکام مرتبط به حضرت سید الشهدا با بهره گیری از منابع فقهی پرداخته و احکام مربوط به امام حسین (ع) را در موضوعات مختلفی بررسی کرده است که عبارت اند از: «نام امام حسین (ع)» ، «حرم امام حسین (ع)» ، «زیارت امام حسین (ع)» ، «تربت امام حسین (ع)» ، «نذورات امام حسین (ع)» ، «موقوفات امام حسین (ع)» ،«تصویر امام حسین (ع)» و «آب فرات».

درهر بخش از کتاب احکام مربوط به هریک از موضوعات مذکور پس از کنکاش و ارزیابی در فروع فقهی و منابع فقهی، تشریح و بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما