loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تعبیر یک رویا: خاطرات فائزه کعبی نیا؛ همسر روحانی شهید مدافع حرم، جابر حسین پور

ناشر خط مقدم

نویسنده معصومه عبدالله زاده آرپناهی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 192

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «تعبیر یک رؤیا»، خاطرات فائزه کعبی‌ نیا؛ همسر روحانی شهید جابر حسین پور است. شهیدی که در خانواده‌ ای ایرانی در کویت به دنیا آمد، اما برای تحصیل علوم دینی به ایران مهاجرت نمود و در دفاع از حرم به شهادت رسید.

در قسمتی از کتاب می‌ خوانیم:
وقتی از خواب بیدار شدم، هر چه فکر کردم، نفهمیدم تعبیر خوابم چیه. اولش فکر کردم شاید باید همیشه در خانه عزای حسین برگزار کنم. بعد گفتم شاید باید برم کربلا، و هزار تا فکر دیگه. تا این‌ که یک روز رفتم خانه‌ همسایه‌ رو به‌ رویی. خانم خوبی بود. اهل سوریه بود؛ شوهرش ابوعلی هم خانه بود؛ اهل تعبیر خواب بود. بهش گفتم خوابم را برای ابوعلی بگه تا برام تعبیر کنه. کمی بعد، ابوعلی آمد توی اتاق نشست. تعجب کردم که ابوعلی خودش آمد توی اتاق. گفتم «ابوعلی، تعبیر خوابم چیه؟ خوبه یا بد؟» ابوعلی گفت «به نظرم می‌ آد جابر در آینده شهید میشه.» با تعجب گفتم «شهید! کجا شهید می شه؟!» گفت «نمی‌ دونم؛ ولی تعبیر خواب، اینه.» چند روز پکر بودم؛ ولی کم‌ کم خودم را دلداری دادم و گفتم: حالا کو تا جنگ؟! کو تا جابر بزرگ بشه؟! جابر، کلاس اول ابتداییه!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما