loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صبح روز نهم: سرگذشت نامه مستند سردار شهید علی رضا نوری

قائم مقام فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله

4.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89798 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تازه‌ ترین اثر گلعلی بابایی با عنوان «صبح روز نهم» که به سرگذشت‌ نامه سردار شهید مهندس «علی‌ رضا نوری» قائم مقام فرماندهی لشکر27 محمد رسول‌ الله (ص) می‌ پردازد.

«شهید علی‌ رضا نوری» از مدیران کارآمد نظام در سال‌ های نخست انقلاب اسلامی و از جمله فرماندهان برجسته میدانی سپاه در عرصه جنگ‌ های نامتقارن و در صحنه نبردهای منظم دوران دفاع مقدس بود.

مهندس نوری اصالتاً اهل شهرستان ساری از استان مازندران بود. این فرمانده به دلیل آن‌ که از مدیران رده بالای راه‌ آهن دولتی ایران و همچنین از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران منطقه 10 استان تهران محسوب می‌ شد، مسئولیت فرماندهی بخشی از نیروهای اعزامی از تهران به جبهه‌ های جنگ را نیز بر عهده می‌ گرفت.
«صبح روز نهم»؛ کتاب پانزدهم از مجموعه «بیست و هفت در 27» است. این مجموعه، سرگذشت‌ نامه‌ های فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول‌ الله (ص) را در بر دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما