loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مالی اسلامی میانه؛ نظریه و عمل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89884 10003022
248,000 223,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر، نخستین کتاب در سطح متوسط از گروه کتاب‌ های آموزشی در حوزه مالی اسلامی می‌ باشد. از این‌ رو، کتاب مالی اسلامی؛ نظریه و عمل، در جایگاه یک کتاب درسی و منبع تخصصی برای فعالان بازار و سیاست‌ گذاران قابل استفاده است.

کتاب پیش‌ رو، در راستای درک پیشرفت‌ های نهادی و علمی در حوزه مالی اسلامی، با استفاده از روش‌ های تحلیلی مشابه و برای پاسخ به برخی چالش‌ ها ارائه شده است.

کتاب مالی اسلامی میانه، سهمی نه چندان بزرگ، در راستای تلاش‌ های مداوم برای آماده‌ سازی کتب آموزشی در یک برنامه تحصیلی جامع با نگاهی متفاوت و از طریق استدلال‌ های تحلیلی ساختار یافته می‌ باشد.

این مجموعه از تجزیه و تحلیل‌ های مالی، می‌ تواند تقویت‌ کننده نظرات و ایده‌ های فقهی پیرامون انصاف و عدالت و همچنین ماهیت مالی اسلامی، به روشی متفاوت، باشد.

این رویکرد تحلیلی، در استنباط مسائل هم راستای مالی متعارف با مباحث مالی اسلامی و اقتصاد اسلامی، سودمند واقع گردیده است. از این‌ رو، یکی از اهداف فرعی از انتشار چنین مجموعه‌ ای، رسیدن به درک مناسبی از دانش مالی اسلامی برای فعالان این حوزه می‌ باشد که سر و کارشان، با الگوهای ارزش‌ گذاری دارایی، تحلیل ریسک و روش‌ های پوشش ریسک در امور مالی متعارف است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما