loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امین آرا

روایت 20 سال برگزاری انتخابات در سرحدات شمال غربی، از 78 تا 98 به روایت یک ناظر معمولی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده حسین شرفخانلو

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 124

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90132 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آن‌ چه در این کتاب به نگارش درآمده، روایت یک ناظر شورای نگهبان است در خوی؛ واقع در شمال‌ غربی کشور (نزدیک سرحدات ترکیه)، از روزهای انتخابات و صندوق‌ هائی که تکلیف داشته بر صحت و سقم روند اجرای انتخابات در آن‌ ها نظارت داشته باشد. چه آن‌ روزی که ناظر صندوق بوده و چه روزی که مأموریت گرفته که به‌ عنوان ناظر ویژه برود بلوای جنوب‌ استان آذربایجان‌ غربی را بخواباند و چه امروز که عضو هیئت نظارت است.

کلیه روایت‌ های این اثر، نقل مستقیم وقایعی هستند که راوی شخصا در آن‌ ها حاضر بوده است و هیچ شنیده و نقل قولی در نوشته‌ ها نیست. همچنین روایت‌ های به نگارش درآمده شرح وقایعی است که قابل بیان بوده است و ناگفته پیداست که هر انتخاباتی، چه در ایام نام‌ نویسی و تبلیغ و چه در روز برگزاری و شبی که نتایج اعلام می‌ شود، پر از ناگفته‌ هایی‌ است که باید زمان بگذرد تا بشود در مورد بعضی هایشان کتاب‌ ها نوشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما