loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت انتخاب دوازدهم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده مهراد نجفی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 452

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90175 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتخابات به عنوان یکی از مؤلفه‌ های اصلی مردم‌ سالاری از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فرایندی مستمر بوده که همواره بسترساز ایجاد کنش­ها و جریانات سیاسی و فرهنگی در کشور شده است.

بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد احزاب و جریانات سیاسی، راهبردها و گفتمان­ های انتخاباتی بر پایه‌ ساخت اجتماعی ـ فرهنگی جامعه و با در نظر گرفتن محیط بین‌ المللی و منطقه‌ ای تجربه‌ ای گران‌ بها محسوب می شود که می تواند اصلاح و بهبود کنش سیاسی را در پی داشته باشد.

در این اثر تلاش شده تا با پرداختن به انتخابات ریاست‌ جمهوری سال 1396 فضای جامعی از وضعیت کشور در آستانه‌ انتخابات مذکور ترسیم شود و اثر هر یک از عوامل داخلی چون فرهنگ سیاسی، عملکرد احزاب، رسانه، گفتمان­های تبلیغاتی و... و عوامل بیرونی چون محیط منطقه ­ای و بین‌ المللی بر نتیجه‌ انتخابات مورد ارزیابی قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما