loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستور از خمینی رضوان الله علیه؛ روایت تبلیغی متفاوت

ناشر عصر صادق

مصاحبه گر امیر خندان

تحقیق و تنظیم کتاب میر محمدحسین موسوی | امیر خندان | احمد احمدی

تهیه کننده خانه طلاب جوان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90286 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «دستور از خمینی» روایت خاطرات تبلیغی گروهی از طلبه‌ های مجموعه خانه طلاب جوان است که در سفر به شهر اراک در استان مرکزی با حضور در میان مردم کوچه و خیابان به تبیین مبانی اسلامی و انقلاب برای انتخاب یک فرد شایسته در انتخابات می‌ پردازند.

در ابتدای کتاب ضرورت ورود طلاب به عرصه تبلیغ سیاسی بیان می‌ شود و مبانی فکری این حرکت را تبیین می‌ کند. در ادامه کتاب با این نکته آشنا می‌ شویم که تبلیغ باید با محوریت انقلاب باشد نه شخص چرا که ممکن است اشخاص با تغییر افکار و روحیات، دچار تغییر مواضع شوند ولی این انقلاب است که همواره مواضعی روشن و حقیقی دارد و از ارزش‌ های خود دست نمی‌ کشد.

کتاب در فصل‌ های بعد وارد ماجرای سفر این گروه تبلیغی به شهر اراک می‌ شود و ضمن پی‌ بردن به دلایل این سفر تبلیغی، در جریان برنامه‌ های داخلی و خارجی این سفر قرار می‌ گیرد.

روایت با ماجرای تبلیغ روحانیون در مساجد و روستاها ادامه پیدا می‌ کند و نقطه اوج این اتفاقات، ماجرای بازداشت یکی از همین روحانیون در یک روستا است که در فصلی با عنوان «بازداشت» روایت می‌ شود و طرح جلد کتاب نیز برگرفته از همین ماجراست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما