loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلستان سعدی (با رویکرد تکلیف محور)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90304 10003022
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آثار سعدی در نظام جدید آموزشی در یکصد سال اخیر همواره جزو متون ثابت کتاب‌ها بوده است. طی این سال‌ها 283 متن از آثار سعدی به کتاب‌های درسی راه یافته و در مقاطع گوناگون تدریس شده است. حتی گاه یک متن به لحاظ تناسب و اهمیت، در دوره‌های متوالی تدریس می‌شده است. در نظام دانشگاهی نیز در رشته زبان و ادبیات فارسی، گلستان جزء واحدهای اصلی بوده است. دلیل این همه توجه به گلستان سعدی در کتب درسی، جنبه‌های آموزشی قوی این کتاب است. حکایات سعدی به دلیل قدرت زبان و تأثیر و ایجاز خود، نقش تربیتی مؤثری دارد و سرمشق کامل زندگی است.

اکنون با توجه به تحقیقات میدانی در حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی، گلستان سعدی به یکی از شیوه‌های نوین با نام «تکلیف‌محور» در 16 درس تدوین شده تا علاقه‌مندان به حوزه ادبیات تعلیمی بتوانند متن اصلی را درک کنند.

گلستان سعدی از مشهور ترین آثار در حوزه ادبیات تعلیمی است که در یک دیباچه و هشت باب به نثر مسجع (آهنگین) نوشته شده است.

از گل های زیبا و خشبوی گلستان، به مقتضای هدف، ناگزیر تعدادی را بر گزیدیم تا خوانندگان با تماشا و لذت بردن از رایحه آن، خود به دیدار گلستان بروند و سیری دقیق در گل ها و زیبایی های آن داشته باشند؛ گلستانی که هیچ گاه حتی با رسیدن فصل خزان پژمرده نمی شود و همیشه شاداب و باطراوت است و دوستدارانش همواره از آن بهره مند می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما