loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بر سر دوراهی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90305 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر چند پس از پیامبر اسلام (ص) اختلافات متعددی میان مسلمانان پدید آمد، اما نزاع بر سر جانشین ایشان بیش از هر موضوع دیگری چالش آفرین گشت. این اختلاف منجر به شکل گرفتن دو گروه شیعه و سنی شد. گفتمان محوری تشیع «امامت» و گفتمان محوری اهل سنت «خلافت» بود. این منازعه نتایج سیاسی و اجتماعی مختلفی دربرداشت، و گاه به رویارویی سخت، و متاسفانه حتی خونین و آتشین کشده شد. در کنار این تقابل، همواره میان دانشمندان این دو گروه مباحث علمی نیز در جریان بوده است که تا زمان حاضر نیز ادامه دارد. به نظر می رسد گفت و گو میان گروه های مختلف در دنیای حاضر نه یک گزینه بلکه یک ضرورت است.

کتاب حاضر کوشیده است تا قدمی در راستای این ضرورت بردارد. در این کتاب با گفت و گوی چند جوان از این دو گروه مواجهیم که گفتمان یکدیگر را به چالش می کشند. طبیعتا گاه عواطف و احساسات طرف های مباحثه سد راه کشف حقیقت می شود، اما کسی از مسیر گفت و گو باز نمی ایستد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما