loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رجل سیاسی

سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای (مد ظله‌ العالی)

3 (6)

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب علی محمدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90349 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّ ظلّه‌ العالی) درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی است.

این اثر شامل هفت فصل می باشد که به ترتیب عبارتند از: باورها، شناخت های لازم، شاخص ها، اهداف، وظایف، الگوهای سیاستمدار تراز و جلوه‌ هایی از سلوک سیاسی برخی شخصیّت های تراز اسلام و انقلاب.

در مقدمه این کتاب آمده است:
بدون تردید، حکومت اسلامی برای دستیابی به آرمان های سعادت‌ بخش انقلاب به کارگزارانی امین و آشنا با مبانی سیاسی اسلام نیاز دارد تا بتواند طعم شیرین زندگی در سایه‌ حکومت اسلامی را به همگان بچشاند و زمینه‌ فراگیری تمدّن بزرگ اسلامی را فراهم نماید.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای (مدّ ظلّه‌ العالی) همان گونه که در سال های مبارزه علیه حکومت طاغوت با جهاد عملی و تبیینی خود سهم بسزایی در ایجاد و شکل‌ گیری اندیشه‌ حکومت اسلامی داشتند، در سال های پس از انقلاب نیز همواره بر تربیت سیاستمداران آشنا با مبانی الهی اسلام کوشش نموده و تأکید ورزیده‌ اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدجواد اصغری

مشتاقم هر چه زود تر این مجموعه را مطالعه کنم ، هر چند این نکته و نظرات رهبری را پراکنده خواندم ، اما اجماع اینها در این کار یک خط برداشت عالی به خواننده خواهد داد

31 خرداد 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما