loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محکم بایست: هنر مقاومت در برابر جنون خود بهسازی

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده سوند برینکمن

مترجم عرفانه محبی جهرمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90359 10003022
98,000 88,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زندگی در حال شتاب‌گرفتن است و باید بجنبیم تا مبادا از قافله عقب بمانیم. برای به‌دست‌آوردن موفقیت و خوشبختی بیشتر باید پیوسته در تلاش باشیم، خود را پرورش دهیم و با وضعیت همواره در حال تغییر جهان منطبق شویم. اما وقتی زیستن مثل مسابقه‌ای بی‌پایان باشد، بهای سنگینی بر دوشمان می‌گذارد: تنش‌هایمان هر روز بیشتر می‌شود و کسالت و افسردگی سراغمان می‌آید و منفعت‌گرایی و فرصت‌طلبی راهنمای اصلی کارهایمان می‌شود.

سوند برینکمن، روان‌شناس دانمارکی، معتقد است کتاب‌های خودیاری بر این آزمندی و میل بی‌فرجام به خودبهسازی دامن زده‌اند و وعده‌هایی می‌دهند که هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.
پس لازم است ابتدا بیاموزیم که چگونه در برابر این سیل پرشتاب ایستادگی کنیم و از فشار جامعۀ مدرن برای موفق‌ترشدن رها شویم.

برینکمن در این کتاب در هفت گام به ما می‌آموزد که چطور به‌جای جست‌وجوی راه‌حل‌ها در درون خود، جهانمان را وسعت ببخشیم و خود را در پهنهٔ گسترده‌تری از روابط با دیگران ببینیم و دوباره به مشکلات و راه‌‌های پیش رویمان بیندیشیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما