loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرسش و پاسخ هایی صریح در موضوع ولایت فقیه در کلام حضرت امام خمینی (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و علمای ربانی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب ولایت فقیه، پرسش و پاسخ هایی صریح در موضوع ولایت فقیه در کلام حضرت امام خمینی (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و علمای ربانی است. این کتاب نوشته واحد پژوهش دفتر فرهنگی فخرالائمه (علیهم السلام) است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.

در این مجموعه مختصر - که چکیده ای است از مجموعه 5 جلدی «ولایت فقیه؛ کانون عزت واقتدار» - ضمن مرور آراء فقهی جمعی از برترین علمای تاریخ تشیع و همچنین فقها و علمای معاصر، سعی شده است به شایع ترین سوالات در محیط های دانشجویی و فضای مجازی در موضوع «ولایت فقیه»، پاسخ هایی کوتاه، مستند و استدلالی ارائه شود.
در این کتاب ولایت فقیه به سوالاتی در موضوعات: پیشینه و سیر تاریخی طرح بحث ولایت فقیه در میان علما، تعریف ولایت فقیه و تبیین مفهوم مطلقه بودن آن، بررسی احتمال تبدیل شدن نظام ولایی به استبداد، شاخصه های روایی فقهای لایق مسند ولایت، احتمال خطال ولی فقیه، نقد برخی نظریات معارض ولایت فقیه مثل رهبری شورایی، آیین ولایتمداری در اقوال علما و تطبیق شاخصه های ولایت فقیه بر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و چندین سوال محوری دیگر در این موضوع پاسخ می‌دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما