loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول و فنون مذاکره

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90427 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
75,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با هدف ارائه یک نسخه کاربردی و اجرایی برای آموزش مبانی مذاکرات به رشته تحریر در آمده و بر آن است تا طی گام های متعدد خواننده را با یک مذاکره حرفه ای آشنا کرده و دانش کافی را برای وی به منظور پیشبرد مذاکره تأمین کند.
در این مسیر، در فصل اول، کلیات مذاکره مطرح شده است و خواننده با مبانی مذاکره آشنا خواهد شد.
در فصل دوم، خواننده فرایند مذاکره را فرا می گیرد و با گام های آن آشنا می شود.
در فصل سوم، اصول مذاکرات حرفه ای، اعم از آداب مذاکره، باید و نبایدهای مذاکره، صفات و ویژگی های مذاکره کننده ارائه خواهد شد.
فصل چهارم که می توان آن را گل سرسبد کتاب و مهارت های مذاکره دانست، درصدد معرفی تکنیک های مذاکره و مباحث فنی مذاکرات است.
فصل پنجم نیز به جمع بندی مذاکرات می پردازد و فرایند و جزئیات بستن مذاکرات و به نتیجه رساندن آن را تبیین می کند.
فصل ششم تا هشتم نیز به بیان نکات تکمیلی برای غنی شدن مذاکرات پرداخته است؛ به گونه ای که فصل ششم، به مذاکره از دیدگاه اسلام نگریسته و نکات توصیه ای اسلام را برای بهبود فضای مذاکرات مرور می کند. در همین مسیر، فصل هفتم برخی مدل ها و رویکردهای تکمیلی برای تقویت مذاکرات را معرفی می کند.
در فصل هشتم و پایانی، ملاحظات حقوقی مذاکرات ارائه می شود و کتاب به انتها می رسد.
با توجه به ساختار ارائه شده برای کتاب حاضر، به نظر می رسد مطالعه کتاب پیش رو از جوانب مختلف بتواند شرایط تقویت دانش و مهارت مذاکره کنندگان را فراهم آورد و فن مذاکره را در فضای کسب و کار کشور ارتقا دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما