loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهادت طلبان - جلد اول

ناشر شهید کاظمی

نویسنده حمید داودآبادی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 607

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90438 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "شهادت طلبان" نوشته حمید داودآبادی جلد اول از مجموعه شهادت طلبان است و به بررسی تاریخچه عملیات شهادت طلبانه در لبنان در خلال سال‌ های جنگ داخلی آن می‌ گوید.

مجموعه شهادت طلبان نگاهی همه جانبه به تاریخچه علمیات شهادت طلبانه مختلفی دارد که در طی سال‌ های مختلف در کشورهایی مانند لبنان و فلسطین، اجرا شده است؛ کشورهایی که همواره با جنگ داخلی درگیر بوده‌ اند.

علاوه بر این، این مجموعه به زندگی شهدایی می‌ پردازد که در راه آزادی و آزادگی، جان خود را فدا کردند و نامشان را در تاریخ کشورشان ماندگار کردند.

این اثر به دو بخش متفاوت مقاومت در لبنان می‌ پردازد: مقاومت علیه اشغالگران و مقاومت علیه مداخله‌ گران.

بخش اول که مقاومت علیه اشغالگران است، درباره مقابله با پیروزی ایران در جنگ با صدام است که در نهایت با توطئه مشترک میان نیروهای بعثی و صهیونیستی به حمله اسرائیل به لبنان منجر شد و بخش دوم که از حضور نیروهای غربی مانند آمریکا، فرانسه، انگلیس و ایتالیا می‌ گوید که به بهانه‌ برقراری آتش‌ بس و صلح در منطقه اما به هدف نجات اسرائیل از گرداب لبنان و مقابله با مقاومت مردمی در لبنان حضور داشتند.

در هر دو بخش عملیات شهادت طلبانه علیه متجاوزان و همچنین علیه پایگاه‌ های دیپلماتیک و نظامی مداخله‌ گران بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما