loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوان، هیجان و خویشتنداری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90471 10003022
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حدیث زندگی، دوماه نامه ای علمی، فرهنگی و ادبی، ویژه جوانان 17 تا 29 ساله بود، که پس از انتشار چهار پیش شماره، از مهرماه 1380، هر دو ماه یک بار، در سراسر کشور توزیع می شد.

هر شماره از حدیث زندگی، از سه بخش تشکیل شده بود: بخش علمی (مشتمل بر آثار: علمی، اجتماعی، روان شناسی ـ تربیتی، مَعارفی و...)، بخش اجتماعی (عهده دار ارائه اطلاعات مفید برای نسل جوان، آسیب شناسی زندگی جمعی، مشاوره، دیدگاه های مخاطبان، و...) و بخش ادبی (در قالب های داستان، شعر، خاطره، قطعه ادبی، مقاله ادبی و نقد ادبی).

جوان، هیجان و خویشتنداری، دربردارنده شانزده مقاله در موضوع «عفاف» و مسائل پیرامون آن (از جمله: هیجان، خویشتنداری و پوشش) به قلم نویسندگان مختلف است که از شماره های گوناگون حدیث زندگی انتخاب شده اند و به خاطر یکی بودن موضوع یا ارتباط موضوعی، در کنار هم قرار گرفته اند و البته در انتخاب مقالات، علاوه بر استواری علمی، به جوانانه و کاربردی بودن، داشتن ادبیاتی امروزی و این که در مجموع، دیدگاه دین را در موضوع مورد بحث به دست دهند، توجّه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما