loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از نقطه صفر: گفتگو هایی در مقدمات باور به خدا

3.5 (2)

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده سید حمید حسینی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 240

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آنچه در این کتاب است، متن مکتوب شده گفتگوهای اینترنتی است که طی ده جلسه میان آقایان سید حمید حسینی به عنوان مدافع باورهای اسلامی و فؤاد سجودی فریمانی، به عنوان مدافع اندیشه خداناباوری برگزار شده است.

از آنجا که محتوای این جلسات حاوی نکاتی مهم، زیربنایی و آموزنده در زمینه مسائل کلان زندگی و باورهای دینی است و توجه به آن برای همه پیروان ادیان یا مخالفان دینداری مفید و قابل تأمل است، متن این گفتگوها به صورت نوشتاری تنظیم شد تا امکان بهره گیری از آن برای علاقه مندان فراهم آید
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

کتاب با ایجاد فضای دیالوگ که در فضاهای مجازی امروزه بصورت کامنت گذاشتن بر مطالب مطرح میشود روشی دیگر از روشهای نوین دریافت اعتقاد صحیح و تفکر بر آنها را پیش میکشد.این تکنولوژی ما را هم رام میکند و کمی از تربیت و ترک هوا در اینجا ملزم هستیم بهره بریم.روایت هم مبتنی بر افرادی با ذهنیت و دل پاک و مصفا به این جریان هدف ارتقا می بخشد.این به قول استاد مطهری میتواند"رقاء مومن"در تاریخچه عصر حاضر باشد.

20 بهمن 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما