loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچه های خوب، زندگی خوب: 52 پرسش برای زندگی زیبا از پیامبر مهربان

5 (1)

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده علی شعیبی

تصویرگر فاطمه رحمانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 60

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90485 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «سنن النبی» علامه طباطبایی، سیره زندگی شخصی و اجتماعی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم را به زیبایی ترسیم و بیان می کند. آقای علی شعیبی با استفاده از این کتاب ارزشمند، با روش پرسش از پیامبر اکرم، 52 شیوه و روش زندگی آن حضرت را به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان تألیف کرده است. این 52 پرسش در چهار حوزه زندگی یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خویش، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت تنظیم و ارائه شده است. تصویرگری این کتاب به عهده خانم فاطمه رحمانی بوده که تلاش کرده است تا تصاویر مأنوس با مخاطبان کتاب و به شیوه آنان باشد.

در مقدمه این کتاب می خوانیم:

«برای یادگرفتن نحوه سفر، نیازمند یک راهنما و الگو هستیم. ما با دیدن الگو و توجه به رفتار او یاد می­گیریم که در سفر چگونه رفتار کنیم تا سفر برای ما آسان شده و مشکلی برای ما پیش نیاید. زندگی ما نیز یک سفر است. قرآن و احکام، نقشه ی سفر هستند. ما بامطالعه‌ی اخلاق پیامبر اکرم و اهل‌بیت ایشان، نحوه­ی سفر کردن در مسیر زندگی را می­آموزیم، پیامبری که زیباترین زندگی را داشته و همه عاشق اخلاق او بوده­اند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما