loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معماران عصر جدید: تحلیلی نوین بر وضعیت سازمان های مردم نهاد در ایران و جهان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90593 10003022
185,000 166,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

امروز در بسیاری از کشورهای جهان، بخش مردم نهاد به طور عام و سازمان‌ های خیریه به طور خاص رکنی از ساختار جامعه در کنار بخش دولتی و خصوصی محسوب می‌ شوند. این مجموعه‌ ها، به ویژه سازمان‌ های مردم نهاد، در حوزه مشارکت‌ های اجتماعی به عنصری بی‌ بدیل در همه عرصه‌ های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی و نظامی در دوران معاصر تبدیل شده‌ اند.

تعداد زیاد مطالعات، تحقیقات و انتشارات دو دهه اخیر در مدح یا نقد رویکردهای نیکوکاری سازمانی، رشد چشمگیر شمار سازمان‌ های مردم نهاد در تمامی کشورهای دنیا، گسترش دامنه موضوعات کار این سازمان‌ ها به حوزه‌ های غیر رفاهی و ورود افراد مشهور و کمپانی‌ های تاثیرگذار و بزرگ جهانی در این عرصه موید این تحول شگرف است.

کتاب «معماران عصر جدید»، با توجه به اهمیت عرصه خیر در آینده و به ویژه برای جوامع در حال توسعه، به مطالعه موضوع سازمان‌های مردم نهاد می‌ پردازد.

با این دیدگاه این کتاب ضمن شناسایی مفاهیم بنیادین بخشش، به مطالعه سازمان‌ های حوزه امر خیر از جمله پژوهشکده‌ ها، دانشگاه‌ ها و سازمان‌ های مردم نهاد و خیریه‌ ها در جهان می‌ پردازد و نمونه‌ هایی را معرفی می‌ کند. مخاطبان در وهله اول، فعالان سازمان‌ های خیریه و علاقه‌مندان با تاسیس خیریه‌ اند. در اولویت بعد، سیاستگذاران و نهادهای حاکمیتی. در این کتاب با نمونه‌ هایی از نحوه عملکرد راهبری و مدیریت و برنامه‌ های خیریه‌ های سرشناس آشنا می‌ شوند تا بتوانند در طرح نقشه راه و پیشبرد ماموریت‌ های متعالی خود، موفق‌ تر عمل کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما