loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90618 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همان گونه که نشان داده خواهد شد، مطالعه رسانه اجتماعی برای بازاریابی استراتژیک شرکت ها موضوع تحقیقی مهم در بازاریابی معاصر است. در محیط چالش کنونی، شرکت می تواند از رسانه اجتماعی برای ایجاد مزیت های رقابتی پایدار استفاده کند.

شرکت ها باید استراتژی های رسانه اجتماعی خود را ارائه کنند تا بتوانند به جایگاه قدرتمندی در بازار جهانی دست یابند.

از این رو، این کتاب مطالعات مرتبط بازاریابی معاصر را جمع آوری می کند تا ابزارهای استراتژیکی ارائه کند که به شرکت ها اجازه می دهند رقابت موفقی در بازار فعلی داشته باشند.

موضوعاتی شامل تولید مشترک ارزش یا مشتریان، برندسازی مشترک با مشتریان، جوامع برند سازی مشترک با مشتریان، جوامع برندهای ورزشی بر خط، تجارت اجتماعی، بازاریابی ورزشی با رسانه اجتماعی، استفاده از رسانه اجتماعی برای برندسازی کارمند، حقوق اموال معنوی و رسانه اجتماعی، توسعه محصول جدید با استفاده از جوامع بر خط، رهبری توزیع شده در رسانه اجتماعی و سرانجام رسانه و یادگیری الکترونیکی.

این کتاب، به عنوان کتابی تحقیقی، می تواند از تحقیق های آینده در این حوزه حمایت کند و همچنین به توسعه منابع فعلی در زمینه رسانه اجتماعی بپردازد.

همچنین بعضی از فصل های این کتاب برای نخستین بار، بعد جدیدی را به عناوین مربوط به رسانه اجتماعی معرفی می کنند.

این عناوین می توانند مبنای مناسبی برای تحقیق های آینده باشند.

مخاطبان هدف این کتاب، هم دانشگاهیان و هم اهل صنعت هستند. در دانشگاه، محققان می توانند به ایده های جدیدی برای تحقیق دست یابند و...

چکیده کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی وبازاریابی استراتژیک : این کتاب، به شرکت های انتفاعی و غیر انتفاعی کمک می کند تا با کانال های بازاریابی رسانه اجتماعی بتوانند داستان برند و استراتژی بازاریابی محتوایی خود را تولید کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما