loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد مردم محور: مبانی، ضرورت و کیفیت تحقق از منظر حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای (دام‌ ظله‌ العالی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90676 10003022
68,000 61,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اقتصادی مردم‌ محور است که در آن «حضور آگاهانه، داوطلبانه، فعالانه، جمعی و فردی و متناسب با توان همه افراد ملت در تمامی عرصه‌ های اقتصادی کشور در سه ساحت تصمیم‌ گیری، تصمیم‌ سازی و اقدام» محقق گشته باشد. دولت اسلامی می بایست قوانینی وضع کند که بر اساس آن همه افراد بتوانند فعالیت آزاد اقتصادی داشته باشند. دولت می بایست مانع انحصار در امکانات طبیعی، زمین، دریا، دشت و مراتع و معادن شده تا افرادی که قدرت فعالیت دارند بتوانند به تولید پرداخته و مالک دسترنج خود شوند.

تحقق اقتصاد مردمی روی دیگر سکه اسلامی شدن اقتصاد است؛ نوع نگاه انسان‌ شناسی اسلامی اقتضائاتی را در ادامه خودش می‌ آورد که در شاخ ‌و‌ برگ‌ های آن به مفهومی مانند مردمی بودن اقتصاد می‌ رسیم.

تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ­ای (مد‌ ظله‌ العالی) به‌ عنوان فقیهی جامع‌ الشرایط و آگاه به زمان، اقتصاد مقاومتی «الگوی اقتصادی بومی و علمی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی» بوده و مقتضیات اسلامی و بومی کشور ایران در آن لحاظ گردیده است.

اثری که پیش رو دارید بهترین راه تحقق آزادی اقتصادی در جامعه اسلامی را از منظر رهبر معظم انقلاب و در سه بخش بیان می دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما