loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابن سینا: مجموعه مقالات تفسیری و انتقادی

ترجمان فلسفه

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده گروهی از نویسندگان

مترجم جمعی از مترجمان | احمد عسگری

ویراستار ایمان خدافرد

گردآورنده کتاب پیتر آدامسون

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 536

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90817 10003022
163,000 146,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب متشکل از چهارده مقالۀ تفسیری و انتقادی است که به‌قلمِ ابن‌سیناپژوهان برجستۀ معاصر مانند دیمیتری گوتاس، دَگ نیکولاس هَسه، رابرت ویزنووسکی، پیتر پورمن و آموس برتولاچی نگاشته شده است. مقالات این کتاب تمامی موضوعات این حیطه را، از زندگی و زمانۀ ابن‌سینا گرفته تا منطق، معرفت‌شناسی، طب، فلسفه و الهیات، در بر می‌گیرند. همچنین سه فصل نهایی به تأثیر ابن‌سینا در فرهنگ‌های یهودی، مسیحی و اسلامی اختصاص یافته است. این مقالات در پی ارائۀ تصویری مقدماتی و شناخته‌شده از ابن‌سینا نیستند، بلکه بیشتر بر آن جنبه‌هایی از اندیشۀ او متمرکزند که کمتر دربارۀ آن‌ها پژوهشی صورت گرفته است. بنابراین، این کتاب، بیش از آنکه مروری بر تحقیقات پیشین این حیطه باشد، حوزه‌هایی نو را برای پژوهش‌های آینده معرفی می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما