loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قایق راندن به اقیانوس: کتاب سفر مقام معظم رهبری به استان یزد

ناشر سوره مهر

نویسنده مظفر سالاری

تعداد صفحات : 303

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9088 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «قایق راندن به سوی اقیانوس»، به شکل داستانی به روایت سفر مقام معظم رهبری به استان یزد می پردازد، به عنوان سومین کتاب در این باره نوشته می شود. پیش از این، کتاب «سفر به سیستان» نوشته رضا امیرخانی درباره سفر رهبری به سیستان و بلوچستان منتشر شده بود و کتاب «حافظ هفت» درباره سفر ایشان به شیراز را اکبر صحرایی نگاشته است.
بافت این اثر، بافتی ظریف و مینیاتوری است و این امر زمان زیادی برای نگارش نیاز دارد.
تزریق روح اعتماد به نفس به اقشار مختلف جامعه با الگوپذیری از فرهنگ یزدی، درون نمایه های سازنده کار و تلاش مضاعف مردم این خطه کویری، گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان و عالمان دیار یزد همچنین معرفی آثار ارزشمند تاریخی و مذهبی در این استان را از نقاط عطف داستان است.
معرفی دارالعباده با محوریت سفر مقام معظم رهبری و شناسناندن ابعاد شخصیتی مقام عظمای ولایت با نثری شیوا قلمی گویا و متنی ملموس برای یزدی ها و غیر یزدی ها از مهم ترین اهداف نوشتن این کتاب می باشد.

در توصیف فضای حاکم بر یکی از مساجد استان یزد می خوانیم: «مسجد حظیره در آن جمعه شب حال و هوای دیگری داشت. شاید برای اولین بار بود که گروهی از طلبه های جوان در آنجا جمع شده بودند و مانند آنکه دور سفره ای بزرگ باشند رو به روی هم نشسته و منتظر بودند تا آقا بیاید و مراسم عمامه گذاری انجام شود... آقا با محمدی گلپایگانی و صدوقی از حسینیه که به تازگی در آن سوی دیوار محراب ساخته شده بود وارد شدند. طلبه ها عمامه ها را برداشتند و ایستادند و دست هایی را که آزاد بود مشت کردند.
- صل علی محمد، نایب مهدی آمد...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما