loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الحوار بین الحضارات فی الکتاب و السنه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90886 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سال 2001 میلادی سال گفتگوی تمدن هاست که نامگذاری آن ، بنا بر پیشنهاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و موافقت سازمان ملل متّحد ، انجام گرفت .

این نامگذاری ، روشن می کند که هدف و شیوه گفتگوی تمدن ها ، یکی از مباحث جدّی در فرهنگ قرن بیستم به شمار می آید؛ بویژه آن که چنین نامگذاری ای پیشنهاد نظامی است که ریشه های آن از انقلاب فرهنگی ژرفی به نام اسلام ، مایه می گیرد . از این رو ، تبیین دیدگاه اسلام درباره گفتگوی تمدن ها ، موضوع مهمّی برای کسانی است که به این رویکرد فرهنگی قرن ، توجّه کرده ، به آن می اندیشند .

این کتاب ، هفتمین مجلّد مستقل از «موسوعه میزان الحکمة» است که برای پاسخگویی به این نیاز تازه ، تقدیم خوانندگان می گردد و امید است در راستای تبیین پیشنهاد سازنده ای که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید محمّد خاتمی ارائه کردند ، سودمند باشد و در گشودن گره کار ، مؤثّر واقع گردد و در تقویت بنیان های انسجام و سازگاری جهانی و بویژه جهان اسلام ، مفید باشد . بدان امید که جهان ، از راهنمایی های زندگی بخش اسلام ، در جهت حرکت به سوی تمدن برتر ، الهام بگیرد .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما