loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات ناب

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 144

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب خاطرات ناب مجموعه ای از خاطرات خاص و ویژه شهیدان هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات قدر ولایت گردآوری شده و در اختیار خوانندگان محترم قرار گرفته است.
در بین خاطره های ثبت شده از شهدای دفاع مقدس، به خاطراتی بر می خوری که در قالب محدوده خاصی نمی گنجد، نه از لحاظ محتوا، بلکه از نظر گستره معنوی و بزرگی آن. نه می توان از آن گذشت و نه آن را در موضوعی مرتب کرد باید به آن برجستگی داد تا درخشندگی اش هر چه بیشتر آشکار شود.
«خاطرات ناب» نامی است که تلنگر میزند که اینجا اتفاق و معنویتی متفاوت را شاهد هستی و باید همه دل در این وادی وارد شوی که: فاخلع نعلیک انک بالواد المقدس سوی.
قطعا در لحظات زندگی و عمل هر انسانی، شرایطی پیدا می شود که یک فرصت استثنایی را به وجود می آورد و عمل او در آن فرصت یک اقدام ناب را رقم می زند. مثل نفحاتی که در ایام دهر می آید و می رود و انسان با توجه و عارف از آن نفحات گل عبودیت و معنویت را می چیند. و با سرعت نور به حق تعالی تقرب می جوید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما