loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در آستان جانان

ناشر فردافر

نویسنده موسسه جلوه نور

تعداد صفحات : 240

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

این کتاب توجه به جنبه های سلوکی و احوالات عرفانی شرح حالات 21 عالم مدفون در کربلا صورت پذیرفته تا پیام تربیتی برای خواننده داشته باشد، در این راستا ارائه جنبه های سیاسی شخصیت این بزرگان نیز برای درک تاریخی و سیاسی خواننده لحاظ شده است.
در کتاب «در آستان جانان» 3 نقشه رنگی با کیفیت بالا، گویایی بسیار مناسبی از شهر کربلا، حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و محل های زیارتی و همچنین محل قبر هر یک از مشاهیر در آن مشخص شده است.
در این کتاب به ذکر عنایات و توجهات امام عصر (عج) به سالکان طریق توحید و ذکر خواص زیارت اباعبدالله (ع) و عنایات آن حضرت به سالکان و توجه به خصوصیات ویژه ای که زیارت کربلا برای اهل معنا دارد و همچنین بیان شرح احوالات عرفانی و سجایای اخلاقی علما و عرفای مدفون در کربلا پرداخته شده است.
در انتهای کتاب «در آستان جانان» نیز تعدادی دیگر از شخصیت های صاحب نام مدفون در حرم حسینی شامل امیرکبیر (وزیر پرآوازه و کاردان قاجار)، فضولی بغدادی (شاعر مشهور ترک زبان)، شاهان قاجار، آل بویه، تنی چند از شاهان هند و سید کاظم رشتی (از رهبران فرقة شیخیه و استاد علی محمد باب)، معرفی شده و محل دفن آنان نیز مشخص شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما