loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام تمدن آیندگان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91011 10003022
21,000 18,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اسلام تمدن آیندگان ترجمه «الاسلام حضاره الغد» اثر یوسف قرضاوی است که توسط ابوالفضل احمدی به فارسی ترجمه شده است. مولف ضمن تبیین ماهیت تمدن کنونی جهان که تمدن غربی است و بیان ویژگی های فکری آن به توضیح آفات این تمدن و پیامدهای آن بر حیات بشری می­ پردازد؛ همچنین با بیان علل و عوامل نابودی امت ها از دیدگاه قرآن و توضیح آسیب شناسی تمدن ­ها، به چیستی تمدنی که جهان در آرزوی آن است می ­پردازد.

این تمدن که ویژگی های توازن و تکامل را در خود دارد و می­ تواند نیازهای بشر امروز را پاسخ دهد چیزی جز تمدن اسلام نیست. نویسنده در فصلی موانع گرایش و هدایت غرب به اسلام را نیز مورد بررسی قرار می ­دهد. از مواردی که کتاب را قابل توجه می­ کند ارائه آمار و گزارش هایی از آفات تمدن غربی و نقدهای وارد به تمدن غرب است که توسط خود غربیان انجام شده است؛ همچنین ارائه دیدگاه قرآنی و اسلامی در مورد انواع تمدن ها و همچنین تمدن اسلامی از نقاط قوت این اثر محسوب می­ شود.

عناوین فصول پنج­گانه کتاب عبارتند از: ماهیت تمدن کنونی و ویژگی های فکری آن، آفات تمدن کنونی و پیامدهای آن بر حیات بشری، به صدا درآوردن زنگ خطر به وسیله خردمندان غرب، چیستی تمدنی که جهان در آرزوی آن است و موانعی برای گرایش و هدایت غرب به اسلام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما