loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جاسوس اول شخص

ناشر اسم

نویسنده سم شپارد

مترجم آراز بارسقیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91122 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سَم شپارد کار روی کتاب جاسوس اول‌ شخص را در سال 2016 شروع کرد. نسخه اولش را با دستخط خودش نوشت، چون دیگر به خاطر بیماری لوگهریگ نمی‌ توانست از ماشین‌ تحریر استفاده کند. وقتی نوشتن با دست‌ هایش هم ناممکن شد، بخش‌ هایی از کتاب را ضبط کرد، بعد صداهای ضبط‌ شده‌ اش را خانواده‌ اش پیاده کردند. وقتی ضبط کردن صدا هم دشوار شد، شروع کرد به دیکته صفحات باقی‌ مانده کتاب. دوست قدیمی سم، پَتی اسمیت، در ویرایش دست‌ نوشته‌ ها بهش کمک کرد. سم به همراه خانواده‌ اش کتاب را بازبینی کرد و نسخهٔ آخر کتاب را چند روز پیش از مرگش، در تاریخ 27 جولای 2017، به خانواده‌ اش دیکته کرد.

خاطرات طوری نوشته شده اند که درست از زبان آدمی فلج باید ارائه شود. این آدم فلج خود را می بیند. خود را بهزبان سوم شخصی می بیند که دنیا برایش تمام شده است. از شهر نیویورک، از هیاهوی هالیوود، از دنیای هنر به دور افتاده است و در گوشه ای منتظر پایان زندگی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما