loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هزار و یک سوال

5 (1)

ناشر مرسل

نویسنده حسینعلی پورمدنی | سیدمحسن میرجعفری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 141

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91397 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
49,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب هزار و یک سوال نوشته سید محسن میرجعفری، مجموعه سؤالاتی به صورت تست‌های سه گزینه‌ای همراه با جواب در زمینه مسایل مختلف دینی، اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی، ادبی، پزشکی، تاریخی، اقتصادی، هوش، روان‌شناسی، جغرافیایی و علمی جهت شرکت در آزمون‌های استخدامی و مسابقات است. (فایل این کتاب در تاریخ 1399/03/24 جایگزین شده است.)

هدف از طرح این سؤالات افزایش سطح اطلاعات عمومی و سنجش معلومات و شامل کلیاتی از مسائل قرآنی و روایی و سایر آموزه‌های اسلامی است. در پایان کتاب، پاسخ هر بخش از سؤالات چند گزینه‌ای به صورت جدول ارائه شده است.

انسان برای مطلع شدن از معلومات ذهنی خود راه‌های بسیاری را امتحان می‌کند، اما مؤثرترین و مفید‌ترین آن‌ها پاسخ گفتن به سؤالاتی در حد اطلاعات عمومی است که با این روش علاوه بر سنجش معلومات بر دانش خود نیز می‌افزاید. کسانی که برای آزمون استخدامی آماده می‌شوند، با مطالعه‌ی این کتاب به موفقیت بیشتری دست می‌یابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما