loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با خانمان

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده هکتور هانری مالو

مترجم محمد قاضی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91471 10003022
24,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

باخانمان، اثر معروف و شناخته شده‌ی هکتور مالو درباره‌ی زندگی پر پیچ و خم پرین است. او از پدری فرانسوی و مادری هندی متولد شده است و همراه خانواده‌اش با یک گاری و خرشان برای یافتن خانواده‌ی پدرش به زادگاه او سفر می‌کند.

اما در این سفر طولانی و دراز، پرین، ابتدا پدر و بعد مادرش را از دست می‌دهد. او برای نجات جان آن‌ها از هیچ تلاشی دست نمی‌کشد. تا جایی که برای خرید و تهیه‌ی دارو مجبور می‌شود خر محبوبشان را هم بفروشد. اما تلاش‌هایش نتیجه‌ای ندارند. اما بعد از گذراندن همه‌ی این سختی‌ها زندگی کم کم روی خوشش را به پرین نشان می‌دهد.

باخانمان در اصل بازنمایی از یک زندگی است. زندگی که سختی‌ها و خوشی‌های بسیاری را در کنار هم دارد و البته که نمی‌توان انتظار داشت در یک زندگی فقط اتفاقات خوب یا فقط اتفاقات بد رخ بدهد. محمد قاضی مترجم سرشناس این اثر می‌گوید: نکته‌ی جالب در داستان‌های هکتور مالو و به‌ویژه در باخانمان ماجراهای شیرینی است که پشت‌سر هم اتفاق می‌افتند و چنان خواننده را به دنبال خود می‌کشند که تا کتاب را به پایان نرساند بر زمین نخواهد گذاشت.

در عین حال همه‌ی آن ماجراها انعکاسی از واقعیت‌های زندگی هستند و به همین جهت هیچ‌گاه کهنه نمی‌شوند و لطف و گیرایی خود را از دست نمی‌دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما