loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بردیا و ملکه سرزمین عاج

رمان نوجوان امروز

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91494 10003022
75,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، رمانی فارسی است که با زبانی ساده و روان برای گروه‌های سنی (د) و (هـ) نگاشته شده است. کتاب «بردیا و ملکه سرزمین عاج» داستان دو نوجوان است به نام های بردیا و بهزاد که نیمه شب پا به اتاق پدربزرگ بردیا که سال گذشته مرده می گذارند تا سر از راز پدربزرگ دربیاورند و در آن جا نسخه عجیبی از کتاب «هزار و یک شب» را پیدا می کنند. آن ها شروع می کنند به خواندن یکی از داستان ها که ناگهان پا به سرزمین آن داستان می گذارند.

سیامگ گلشیری کتاب «بردیا و ملکه سرزمین عاج» را براساس داستان «بدرباسم و ملکه جوهره»، یکی از داستان های هزار و یک شب نوشته است. او در مصاحبه ای که در سایت کتابک منتشر شده است می گوید:
«وقتی داستان «بدرباسم و ملکه جوهره» را می خواندم، با خودم فکر کردم می توانست پایان خیلی خیلی بهتری داشته باشد و می توانست خیلی پیچیده تر از چیزی باشد که حالا هست. بعد فکر کردم یک نفر می تواند وارد این قصه شود و مسیر داستان را تغییر بدهد. بسیاری از شخصیت هایی که بردیا و دوستش با آن ها مواجه می شوند، همان شخصیت های قصه هستند.

منتها شخصیت های دیگری هم به این جهان اضافه شده اند. همین طور شهرها و مکان های دیگری که در داستان اصلی نیستند. با وجود این من نام آن ها را از قصه های دیگر هزار و یک شب انتخاب کردم. درواقع درباره بقیه شخصیت ها فقط نام شان از هزار و یک شب گرفته شده.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما