loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توران تور

رمان نوجوان امروز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91550 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، از مجموعه رمان نوجوان امروز است و برای گروه سنّی (د) و (ه) تهیه شده است. این کتاب در رابطه با دختری به نام سارا است که دختر نوجوانی است که به علّت صدمه دیدن در حادثه‌ای، با عصا راه می‌رود. پدر او بعد از امتحان شغل‌های بسیار، مینی‌بوسی خریده، و با آن امرار معاش می‌کند. به علّت کمبود درآمد، خانواده پیشنهاد می‌دهند که با یک مینی‌بوس، یک تور مسافرتی راه بیاندازند و به تدریج کار خود را رونق بخشند. تور به نام «توران تور» نام‌گذاری می‌شود. در سفری به «زندان ضحاک»، «سارا» همراه خواهرش «حمیده» همراه پدر می‌شوند و در این سفر ماجراهای ترسناک و عبرت‌آموزی را تجربه می‌کنند.

حالا جز خر و خر هیچ صدایی به گوش نمی‌رسد. وقتی همه خوابند، ترس دندانش را بیشتر نشان می‌دهد. نیمه‌های شب، متوجه می‌شوم کسی دارد به دستگیره در ور می‌رود. بلند می‌شوم و می‌نشینم توی جایم. می‌خواهم مادر را بیدار کنم که یکهو با دیدن یک شبح، زبانم بند می‌آید... جیغم همه را بیدار می‌کند. با دیدن شبح، همه باهم جیغ می‌کشیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما