loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیوانات ابزارساز در حیات وحش

حیوانات دانشمند

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91578 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حیوانات ابزارساز در حیات وحش یکی از کتاب‌ های مجموعه حیوانات دانشمند است.حیوانات برای زندگی‌ های خود قوانین خاصی دارند که طی سال ها یادگرفته‌اند و غریزی آن را به نسل‌ های بعدی خود منتقل کرده‌اند ابزارسازی هم یکی از این روش‌ ها است. حیواناتی مثل میمون‌ها برای بهتر شدن وآسان‌ تر شدن زندگی ابزار می‌سازند.در مقدمه‌ این کتاب آمده است: «حیوانات در ساخت و ساز، برقرار کردن ارتباط با یک‌دیگر و شیوه‌ های ‍پنهان شدن، مهارت‌ های فوق‌ العاده‌ای دارند. این مجموعه مهارت‌ های سازگار شدن حیوانات و چگونگی غلبه بر چالش‌های محیط زندگی‌شان را به تصویر می‌کشد.» براین اساس مخاطبان بالای 9 سال در این کتاب با ابزار هایی که حیواناتی همچون فیل، شامپانزه‌، سمور، گورکن، پرندگان و غیره در غذاخوردن‌، لانه‌سازی و... استفاده می‌کنند، آشنا خواهند شد.در این میان مخاطب با ویژگی‌ های زیستی و بدنی این جانداران نیز آشنا می‌شود. از آنجا که این اثر با عکس‌ هایی مستند همراه است می‌توان عنوان «‌دانشنامه» را نیز به آن اطلاق کرد. در پایان کتاب نیز مخاطبان با مراجعه به واژه‌نامه و نمایه می‌توانند به برخی از سوال‌ ها پاسخ دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما