loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان قلقلک

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91607 10003022
53,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب داستان قلقلک برای گروه سنی الف و ب مناسب است. در این داستان فانتزی، با زبانی طنز و کودکانه ماجرای به دنیا آمدن یک بچه‌ را در خانواده به تصویر می‌کشد و از تولد فرزندی در خانواده قلقلی به نام «قلقلک» می‌نویسد که فرزند دیگری هم به نام «قلقلچه» دارند. همه خانواده قلقلی منتظر هستند تا قلقلک، شروع به قل خوردن کند اما هرچه زمان می‌گذرد این اتفاق نمی‌افتد..در این کتاب هم مشکل راه رفتن برخی کودکان را به تصویر می‌کشد و رفتارهایی که باید والدین این نوع کودکان داشته باشند.در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «همسایه‌ قلقلی‌ها از پشت پنجره دکتر و باباقلقلی را دید و فهمید که بچه‌شان به دنیا آمده است. دست بچه‌اش، قلقلچه را که کمی بزرگ‌تر از قلقلک بود، گرفت. هدیه‌اش را هم که یک تلمبه بود، برداشت و به دیدن خانم قلقلی رفت. خانم همسایه تا قلقلک را دید، فریاد کشید: «به به! چه خوش رنگه! پر از هواست.» مامان‌ها که سرگرم حرف زدن شدند، بچه همسایه سراغ قلقلک رفت. خواست بلندش کند که مامان قلقلی گفت: «بلندش نکنی! کوچولو است، می‌افتد.» و باز هم با خانم همسایه حرف زد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما