loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه‌ اسباب بازی‌ های طهران قدیم

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده زردشت هوش ور

تصویرگر علی خوش جام

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 444

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91611 10003022
135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"دانشنامه ی اسباب بازی های طهران قدیم" اثری است جذاب از "زردشت هوش ور" که در آن بالغ بر سیصد الی چهارصد اسباب بازی بومی طهران قدیم را به خوانندگان علاقه مند معرفی می کند. کار ارزشمندی که "زردشت هوش ور" در تدوین "دانشنامه ی اسباب بازی های طهران قدیم" به انجام رسانیده، معرفی اسباب بازی هایی است که بخش تاثیرگذاری از فرهنگ بومی و شکل گیری شخصیت کودکان آن روزها را داشته اند و حالا گرد فراموشی آن چنان بر سطوحشان نشسته که دیگر هیچکس خبر ندارد این اسباب بازی ها هم روزی وجود داشته اند.
اما "زردشت هوش ور"، غبار فراموشی را از سطح این اشیای دوست داشتنی ربوده و یک به یک آن ها را به مخاطب صاحب ذوق معرفی می نماید. نویسنده در بخش نخست "دانشنامه ی اسباب بازی های طهران قدیم"، کلیاتی را از تعریف عمل بازی و اسباب آن ارائه نموده و در کنار آن به تاریخچه ی اسباب بازی در ایران و دیگر کشورهای جهان پرداخته است. سپس بخش اصلی و مفصل تر کتاب که به شناسنامه ی اسباب بازی ها اختصاص داشته، با عکس های زیبای "علی خوش جام" و تصاویری از اسباب بازی های مورد نظر تکمیل شده است.
اطلاعاتی که در "دانشنامه ی اسباب بازی های طهران قدیم" ارائه شده شامل نام، شماره شناسه، دلیل نام گذاری، مواد سازنده و اجزا، مشخصات ظاهری و ابعاد، تاریخچه، سازنده و نحوه ی بازی با آن می باشد. همچنین طی معرفی کاربری اسباب بازی، قوانین استفاده از آن، محل و زمان بازی، تعداد بازیکنان، سن و جنسیت، خطرات احتمالی و کاربردهایی که اسباب بازی مدنظر در به کارگیری ذهن کودک داشته بیان می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما