loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هشت بهشت

گزیده گلستان سعدی

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده حسن ذوالفقاری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 406

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91824 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه از جمله کتابهای پرتعداد و پرخواننده گلستان سعدی شیرازی است. رمز و راز این توجه و علت این گرایش پس از هفت قرن چیست؟ چه جاذبه‌ای در کلام سعدی است که این گونه خواص و عوام را جذب خود می‌کند؟ در این گزیده سعی شده است همگام با کلام سعدی به بخشی از این رمز و رازها آگاهی یابیم. این کتاب برگزیده‌ای است از گلستان (به میزان 70 درصد) به همراه شرح و توضیح لغات، نقد، بررسی و تحلیل محتوایی، ساختاری و زیبایی‌شناسی داستانها و کلام سعدی.

برای فراهم آوردن امکان این شناخت در هر داستان به اشارتی تنها یکی از ابعاد و جنبه‌های مورد نظر را نشان داده‌ایم تا خوانندهء کنجکاو، خود آن را در کل گلستان، بلکه در آثار سعدی پی بگیرد. در بررسی 105 داستان و دیباچه، نزدیک همین تعداد نکته در کتاب آمده است که کلید درک و دریافت و شناخت گلستان سعدی است. اغلب این نکته‌ها در خلال متن آمده است تا مباحث عینی‌تر، کاربردی‌تر و قابل درک برای خوانندگان باشد. در آغاز کتاب هم دربارهء زندگی، آثار و سفرهای سعدی با اتکا به اشارت و داستانهای خود وی مطالبی آمده است و گزیده‌ای از آرا و نظریات سعدی‌شناسان نقل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما