loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب تنهایی - دفتر دوم

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدرضا زائری

تصویرگر فریبا بروفر

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91939 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر دومین دفتر از مجموعه «کتاب تنهایی» و حاوی آیات و احادیثی است که پس از بازنویسی به زبان ساده و روان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
کتاب تنهایی - دفتر دوم به قلم محمدرضا زائری نوشته شده و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است. این کتاب کوچک برای لحظه های‌تنهایی است؛ فرقی نمی‌کند که مسلمان باشید یا مسیحی؛ یهودی باشید یا زرتشتی. همین که فرزندی از فرزندان آدم هستید، کافی است تا در آرام ترین خلوت های‌تنهایی، گوش به حرف های خدای مهربان بسپارید.

ای فرزند آدم، تمام خوبی‌ها برای تو در چهار چیز است؛ یکی از آن من، یکی از آن تو، یکی میان من و تو و مردمان. آن‌چه از آن من است این که مرا عبادت کنی و بی‌همتایم بدانی. آن‌چه از آن توست، بیش از عمل تو پاداشت دهم. آن‌چه میان من و توست، تو مرا بخوانی و من تو را پاسخ گویم و آن‌چه میان تو و مردم است، هرچه برای خود خوش می‌داری، برای دیگران بپسندی. ای فرزند آدم بندگی کن، هرچه به من نیازمندی و گناه کن هرچه بر آتش شکیبایی، از دنیا بهره‌بردار هرقدر در آن می‌مانی و برای آخرت توشه برگیر، هرقدر در آن خواهی ماند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما