loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچه‌ ای که نمی‌ خواست آدم باشد

3.5 (2)

ناشر مهرستان

نویسنده زهرا موسوی

تصویرگر فاطمه زمانه رو

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 92199 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب بچه یعنی شتر کوچولو، کودکان را با آقایی مهربان آشنا می کند که از نظر او بهترین و مهربان ترین مرد دنیاست. اولین بار این مرد مهربان وقتی به داد او رسیده بود که عده ای می خواستند او و آی دی را کتک بزنند و مرد مهربان گفته بود : ” نه… حیوان زبان بسته را نزنید، چه کارش دارید؟”

بچه شتر در دیگر خاطراتش چند بار دیگر هم از آن مرد مهربان حرف می زند. مثل این که بچه شتر عاشق آن مرد مهربان شده است چون یک بار به خاطر دیدن او از مسابقه شتر سواری درست وقتی که داشت به خط پایانی مسابقه به عنوان اولین شتر نزدیک می شد انصراف داده بود. او دلش می خواهد یک شتر بفهم باشد و خیلی دلش نمی خواهد آدم باشد.

این کتاب که درون مایه دینی دارد به بازخوانی واقعه غدیر می پردازد و آی دی و بچه شتر را در یک سفر زیبا و خاطره انگیز به غدیر می کشاند و بچه شتر، مرد مهربان را آن جا دست در دست پیامبر(ص) می بیند.

«زهرا موسوی» نویسنده کتاب سعی کرده است با نگارشی کودکانه داستان را با جهان کودک نزدیک کرده و قصه را برای گروه سنی مورد نظرش جذاب کند. از آنجایی که قصه گوی کتاب یک شتر است خواننده بزرگسال هم دوست دارد داستان بچه شتر خاطره جمع کن را تا آخر دنبال کند.

من یک شتر یک ساله هستم. اسمم هم بچه است. من خیلی تر از خیلی دوست دارم خاطره جمع کنم. اما شترها خیلی کمتر از کم خاطره جمع میکنند. مگر اینکه مثل من به سفر بروند. سفر به شهری خوب و به خانه ای خوبتر از خوب. سفری که در آن با یک آدم خیلی خیلی خوبتر از خوب آشنا شدم ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما